Jeg er for nylig blevet banned fra HoN vt'en uden nogen grund.
Jeg var afk i nogle minutter og da jeg fik mit headset på så så jeg at en admin ved navn "thor" og sad i mit rum sammen med min mate hvorefter thor banned mig og min mate.
Jeg ved at min trejde mate provokerede andre i de forskellige rum men det giver ham da ikke lov til at banne mig? uden nogen grund.....
Regn overhovedet ikke med respons her... Siden er fuldstændig død, og tror kun det er et spørgsmål om tid for Naxx og co. lukker den :).
Anyway du skal igennem gaming.dk og der skal du IKKE oprette et topic, da det slet ikke hjælper. Du skal sende en mail til dem og så går der nok 2 uger før du får et svar som: "admin ahr vurderet du skulle bannes bla bla bla" hvis du overhovedet får svar :).
Fortsat god dag!
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Anyway du skal igennem gaming.dk og der skal du IKKE oprette et topic, da det slet ikke hjælper. Du skal sende en mail til dem og så går der nok 2 uger før du får et svar som: "admin ahr vurderet du skulle bannes bla bla bla" hvis du overhovedet får svar :).
Fortsat god dag!